It was done!
Sunday 28 October 2012, ϟ 0 shout(s)

Hello. Salam Aidiladha, tak lambat lagi untuk wish kay. And buat pengetahuan korang, aku dah habis PMR. Sekarang ni tinggal BERDOA and TAWAKAL je. So, after pmr kitorang terus MIGTY. Even sekejap pun, tetap best. Seriouly children. K dah. Peeps, PMR dah habis dan aku dah cuti. What, bosan nak mati duduk rumah ni woo. Nak balik maktab lagi. Nak jumpa kpop. Sedih, tahun depan dia takde dah :'( K tutup cerita pasal dia k. Hmm next week kenduri cikgu kitorang. semua pakat pakat nak pergi. insyaallah ramai :') K ni nak  cerita pasal migty lah kan. Activity paling awesome sure dekat Kg. Binjai. Makcik Pakcik yang awesome. Dok prengg prengg motor, naik basikal. Ada kambing, makan jagung, cat pagar and macam macam lah. siapa naik motor kena stim roll. lol cikgu shaari punya kerja. nasib aku dah stop naik motor time tu ^^ nak pergi lagii :'( then itorang balik petang tuu. esoknya graduation. weeweeeeee. happy lah. siapa tak happy kan. tapi tempat dduk aku belakang belakang je. And im still ingat ayat ni ''Yang di depan tu tak semestinya duduk kat depan selama lamanya, Allah maha berkuasa.'' Thanks kawan, you're awesome :) Perasmi graduasi is Proffesor Dato' Dr Emeritus Sheikh Omar Abdul Rahman. Berucap nak dekat sejam tapi sangat best. dia bagi semangat woo ^^And after graduasi, aku pergilah ke tempat makan. Mencari semua kawan but tak jumpa diorang :/ Pergi kat tempat husna nak ajak bergambar, tapi dia satu meja dengan Pakcik tua tu, so tak jadilah. just cakap kat husna kita jumpa kat ds. *konon je tuu. Hihih after tu tak makan, pergi pulang jubah. Then snap gambar dengan pakcik tua. lepas tu kemas barang yang belum siap lagi, nak dekat 10 kali jugak aku turun naik cempaka sampai kenanga. bayangkan barang berat berat tuuu. AMAZING kan? then balik. sedihnyaaa :'( CUAK FOR LE' RESULTS but still berdoa dan berdoa. Pray for me, byeee :**
My awesome mom :* 
#maaf membebel panjang :D#


new past