Best buddies :*
Wednesday 31 October 2012, ϟ 0 shout(s)

Waaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrgggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Bosaaaaaaaaaaaaaaaaan --' Eh Assalamualaikum. Kok ye pun bosan, bagi lah salam duluu. ye dok? Meheh. Amacam form 3? Best dak cuti? Bosan kaaaan? Haih what to dooo --' Dear blog, you are my friend. Aku datang kat kau bila bosan jelah kaaan? :p Hmm since hawa dah post pasal kitorang, aku pun nak post jugak lah kan :) Err. Kitorang kenal dekat mana lagi kan. sure Mrsm Tun Ghazali Shafie kan? Start berkawan baik sewaktu berumur 14 tahun di kelas 2 Al Emran. Ambik kau, ayat karangan best punyaa :p Nak introduce soraang lah. bosaaan nak mati. Hmm start with Nur Husna lah <; Hihi. K husna, peminat setia pinky. Tak kisahlah sebab aku pun minat orang yang hodoh jugak. chill k. hahah. Dia kalau marah.. Hmm aku seram lah kan. Hahah. And then, Hawa Si Jelitawan. Si bulat yang hmmmm. Entah -,- ahaha. MHAH's maybe? :) Members of keluarga kera and maybe she's the owner. haha. Next Ainnur Shahira. Err Durian's sister and obsess dengan NARMI gila :p hihii makcik kaya ni :D Lagi, Marinah Zafirah. Si gendut ni. Afham 's gilf :* And she's also my boyfie :* who cares? hhahaah. And Amira Azmi. My best classmate and floormate. Lol k beria --' maybe banyak share dengan dia. em entahlah. Mardiana Idris. from class 3c and from Melur. Creative maybee. And lasttt, girl that we really miss, Aina Raihani. Mulut becok pokpek pokpek. Joyahhh. Hehehe. Tu je kot. Happy with them. To all my girlprengg ni, i love you so much.
Togather till death :')
Dear awek awek sekalian, kalau tahun depan kita pisah *maybe sebab ada yang pergi pkp, aku harap korang tak lupa aku. Aku nak korang tahu aku sayang korang. *jiwang :D Gonna miss you :'(



new past